مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلسازی ساختاری تفسیری از عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی

ابراهیم رجب پور

دوره 4، شماره 13 ، آذر 1394، ، صفحه 65-89

https://doi.org/10.22054/ims.2015.4084

چکیده
  عرصه­ های مختلف دیجیتال، در حال برنامه­ریزی و سرمایه­گذاری هستند و ارزیابی آمادگی الکترونیکی برای سنجش میزان موفقیت آن‌ها از سازمان­ها در زمینه ورود به اهمیت ویژه­ای برخوردار است. در این تحقیق محقق قصد دارد، پس از بررسی عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی، با استفاده از روش مدل­سازی ساختاری تفسیری به تبیین آمادگی الکترونیکی ...  بیشتر