مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین

قاسم بخشنده؛ سمیرا قشقایی

دوره 8، شماره 31 ، فروردین 1399، ، صفحه 185-204

https://doi.org/10.22054/IMS.2019.45327.1568

چکیده
  با رشد تجارت الکترونیک و کسب‌وکارهای آنلاین متعدد، توجه به رفتار بانوان که بخش مهم و چشمگیری از مصرف‌کنندگان این حوزه به شمار می‌روند بیشتر اهمیت یافته است. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر تمایل بانوان به خرید آنلاین پوشاک است. در این راستا داده‌هایی با استفاده از پرسشنامه از 400 نفر از بانوان استان خوزستان به شیوه در دسترس جمع‌آوری ...  بیشتر