مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه محصولات تندگردش (فساد پذیر) در حوزه خرده‌فروشی آنلاین

محمد رضا تقوا؛ ایمان رئیسی وانانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مانا شاکرین

دوره 11، شماره 43 ، فروردین 1402، ، صفحه 257-298

https://doi.org/10.22054/IMS.2023.67113.2152

چکیده
  در عرصه رقابت فشرده، مدیران کسب‌وکارها، بیش از همیشه به اطلاعات مناسب برای اتخاذ تصمیم‌های راهبردی نیاز دارند. برای آن دسته از مدیران اجرایی که در حوزه خرده‌فروشی آنلاین محصولات فسادپذیر فعالیت دارند، دسترسی به این‌گونه اطلاعات از اهمیت برخوردار است چراکه این محصولات چرخه عمر کوتاهی دارند. در این پژوهش، با به‌کارگیری رویکرد ...  بیشتر

کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانال‌های ترکیبی

منوچهر زمانی فریزهندی؛ پیام حنفی زاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمدتقی تقوی فرد

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 61-100

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.44631.1556

چکیده
  در سال‌های اخیر، کانال‌های ترکیبی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. طراحی خدمات کانال‌های ترکیبی و شناسایی توانش‌های کاربران در استفاده از این خدمات، موضوع مهمی برای شاغلین در صنعت بانکی و محققین است. دغدغه اصلی که این مقاله به آن پرداخته، نحوه طراحی خدمات کانال‌های ترکیبی است به‌گونه‌ای که توانش پذیری کاربران در استفاده از ...  بیشتر

الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند

زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تقی تقوی فرد؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ محمد مهدی پورسعید

دوره 3، شماره 9 ، آذر 1393، ، صفحه 1-24

چکیده
  تغییرات اساسی که از قرن نوزدهم در جامعه و اقتصاد رخ داده به‌وضوح در توسعه اجتماعات ما منعکس شده است. جوامع مصرف که قبلاً وجود نداشتند با گسترش رسانه‌های جمعی و بازاریابی مدرن پا به عرصه وجود گذاشتند و درنتیجه مردم به‌طورفزاینده‌ای هویتشان را به برندهایی که مصرف می‌کنند گره زدند از سوی دیگر بازار در قرن بیست و یکم، تحت سیطره فنّاوری ...  بیشتر