مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا

فاطمه عباسی؛ آمنه خدیور؛ محسن یزدی نژاد

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 181-210

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.46286.1585

چکیده
   امروزه افراد برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از نظرات دیگران در شبکه­های اجتماعی جهت تصمیم­گیری استفاده می­نمایند. همچنین شرکت­های ارائه دهنده محصولات  از تحلیل ادراکات و نظرات کاربران و مشتریان برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و ارائه محصولات جدید استفاده می‌نمایند. تحلیل ادراکات از جمله رویکردهای نوین در استخراج نظرات ...  بیشتر

روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى

آمنه خدیور؛ فاطمه عباسى

دوره 1، شماره 3 ، خرداد 1392، ، صفحه 47-69

چکیده
  مدیریت ریسک طرح کلان فناورى اطلاعات بر پایه ى آگاهى از روشها و ابزارهاى به کاررفته براىارزیابى و کاهش ریسکهاى طرح فناورى اطلاعات شکل گرفته و راهکارهایى براى حفاظت بهتر سازماندر برابر مشکلات رایج طرحهاى کلان فناورى اطلاعات فراهم آورده است و احتمال موفقیت طرحرا در ارائه ى نتایج پیش بینى شده افزایش مى دهد. در مدیریت طرح، چون ریسک ها ...  بیشتر