دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = آمنه خدیور
تعداد مقالات: 2
تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا
دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 181-210
چکیده
امروزه افراد برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از نظرات دیگران در شبکههای اجتماعی جهت تصمیمگیری استفاده مینمایند. همچنین شرکتهای ارائه دهنده محصولات از تحلیل ادراکات و نظرات کاربران و مشتریان برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و ارائه محصولات جدید استفاده مینمایند. تحلیل ادراکات از جمله رویکردهای نوین در استخراج نظرات ... بیشترروشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى
دوره 1، شماره 3 ، خرداد 1392، ، صفحه 47-69