مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارزیابی اثر خلق دانش برکسب مزیت رقابتی در بانک کارآفرین

مریم اسد بیگی؛ حسین وحیدی

دوره 2، شماره 6 ، اسفند 1392، ، صفحه 125-142

چکیده
  امروزه دانش به عنوان یک ابزار حیاتی برای حفظ و پیشرفت سازمان به شمار می­آید. در دنیای رقابتی امروز بدون داشتن دانش لازم و خلق دانش جدید، موفقیت سازمان میسر نخواهد بود. در این مقاله به بررسی تأثیر خلق دانش بر مبنای مدل چهار مرحله ای نوناکو و تاکئوچی بر کسب مزیت رقابتی،  بر اساس مدل 6 عنصریهنری مینتزبرگ (کیفیت ـ طراحی ـ عدم­تمایز ...  بیشتر