مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه)

نسیبه پوطی؛ محمدرضا تقوا

دوره 10، شماره 37 ، مهر 1400، ، صفحه 1-68

https://doi.org/10.22054/ims.2020.51013.1704

چکیده
  برنامه ریزی راهبردی نقش کلیدی در موفقیت آتی سازمانها دارد. فناوری اطلاعات به عنوان یک حوزه نوظهور در سازمانهای ایرانی، برای موفقیت نیازمند برنامه ریزی راهبردی است. در این تحقیق پس از مرور نظام مند روشهای تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات و ارائه سیر تکوین این روشها، یک روش بومی برای تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات شرکتهای ...  بیشتر

مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار

نسیبه پوطی؛ حسین مرادی مخلص؛ .وحید صالحی؛ جمشید حیدری

دوره 6، شماره 23 ، خرداد 1397، ، صفحه 145-175

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8854

چکیده
    هوشمندی کسب‌وکار به‌عنوان یک فلسفه مدیریتی و ابـزاری جهـت کمک به سازمان‌ها برای مدیریت و تصفیه اطلاعات، یکی از نوآوری‌های مهم در عرصه فناوری اطلاعات است که سازمان‌ها برای کسب منافع حاصل از آن نیازمند انطباق با آن هستند. بر این اساس ارائه مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با پدیده هوشمندی کسب‌وکار، انگیزه و هدف انجام این ...  بیشتر