مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید

علی مهرابی؛ ادریس محمودی؛ رضا علی حسینی

دوره 4، شماره 15 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 65-96

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6859

چکیده
  هوشمندی کسب‌وکار، مفهومی است که امروزه به علت رشد چشم‌گیر اطلاعات و پیچیدگی در صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون، اهمیت وافری یافته است. در این پژوهش پس از مطالعه ادبیات موضوع در ارتباط با مفهوم هوشمندی کسب‌وکار،  مدل‌ها و تکنیک‌های موجود برای ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار را مورد بررسی قرار دادیم. این مطالعه بر اساس هدف، مطالعه‌ای ...  بیشتر