مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران

محمود محمدیان؛ امیر روحانی؛ علی هاشمزهی؛ مجتبی کریمیان

دوره 3، شماره 12 ، شهریور 1394، ، صفحه 97-122

چکیده
  گسترش کسب و کارهای الکترونیکی در سایه اقتصاد دیجیتالی، انتخاب مدل کسب و کار الکترونیک را به یک ضرورت استراتژیک تبدیل کرده است. بنابراین آگاهی از مجموعه عوامل موثری که این انتخاب را تحت تاثیر قرار می­دهند برای مدیران و محققان از اهمیت بالایی برخوردار است. پژوهش حاضر مجموعه عوامل محیطی و سازمانی موثر بر انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی ...  بیشتر