مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران

علیرضا قنادان؛ ابوذر عربسرخی؛ سمانه ربانی

دوره 5، شماره 20 ، تیر 1396، ، صفحه 183-207

https://doi.org/10.22054/ims.2017.8626

چکیده
  هدف از این پژوهش ارائه مدل اعتماد در بانکداری الکترونیکی در ایران است. تمرکز بر مبحث اعتماد و ارائه مدل اعتماد جنبه نوآورانه پژوهش حاضراست. بدین منظور ابتدا مدل‌های اعتماد موجود در تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته­اند. این مدل شامل هفت بخش و در بردارنده هشت فرضیه است. این مدل به کمک پرسشنامه الکترونیکی ...  بیشتر