مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

عباس شول؛ علی عابدینی؛ نیما سلطانی نژاد

دوره 8، شماره 30 ، دی 1398، ، صفحه 115-136

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10620

چکیده
  تعداد کاربران اینترنت در ایران، ۴۲ میلیون نفر است. با توجه به افزایش تمایل مردم به خرید اینترنتی در کشور و از آنجا که مطالعات تجربی مبتنی بر داده‌های نظری در خصوص وجود نقش و ارتباط نسبی تجارب پس از خرید شامل خدمات مشتریان، حمل‌ونقل، ردیابی و مرجوعی محصول با رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در آینده، در زمینه تجارت الکترونیک انجام نشده ...  بیشتر