مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری

ناصر شهسواری پور؛ شهلا رضوان‎دوست؛ امیر میرزایی؛ شهلا حیدربیگی

دوره 5، شماره 19 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 75-103

https://doi.org/10.22054/ims.2017.7055

چکیده
    امروزه با توجه به اهمیت و گسترش به کارگیری فناوری اطلاعات، بسیاری از سازمانها شاهد بروز مشکلات و تناقضاتی در رابطه با عدم برآورده شدن نیازهای کسب وکار با توجه به حجم بالای سرمایه‎گذاری در زمینه فناوری اطلاعات می باشند. یکی از دلایل این تناقض عدم وجود همسویی بین راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب‎و‏کار است. از طرفی فناوری ...  بیشتر