مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع

عباس اسدی؛ محمد اکبری

دوره 6، شماره 23 ، خرداد 1397، ، صفحه 107-144

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8853

چکیده
   هدف این مقاله شناخت جایگاه و قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در رفع نیازها، حل مسائل سازمان‌ها و مردم در قالب طرح تکریم ارباب‌رجوع، اطلاع‌رسانی، پاسخگویی، توجه به منافع، انعکاس و رفع دغدغه‌ها، انتظارات و نیازهای جامعه، ایجاد ارتباطات و تشکیل یک سازمان متعالی است. در این تحقیق از روش تحلیل محتوا و پیمایش استفاده شد. نتایج ...  بیشتر