مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیاده سازی سیستم‌های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت‌های کاربران در توییتر

ونوس محمدی؛ محسن یوسفی نژاد؛ مهدی حسین زاده

دوره 7، شماره 25 ، مهر 1397، ، صفحه 85-118

https://doi.org/10.22054/ims.2018.9745

چکیده
  استفاده از سیستم‌های توصیه ­گر افزایش فروش در تجارت الکترونیک را اثبات نموده است. هدف سیستم ارائه محصولاتی به کاربر است که متضمن علاقه­مندی و آسایش او از محصولات بوده و همچنین در شرکت‌ها شانس فروش خدمات را ارتقا دهد. یکپارچه­سازی تکنیک‌های مدیریت داده می­تواند مسائل مرتبط با ارائه خدمات منطبق با علایق مشتری را مخاطب قرار ...  بیشتر