مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی سامانه اینترنت‌بانک واکنش‌گرا با رویکرد علم طراحی

مریم ذوالفقار؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

دوره 10، شماره 39 ، فروردین 1401، ، صفحه 37-66

https://doi.org/10.22054/ims.2021.55667.1826

چکیده
  تنوع دستگاه‌هایی که افراد به وسیله آن به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند و از سامانه‌های مبتنی بر وب استفاده می‌کنند، روز به روز زیادتر می‌شود. کاربران انتظار دارند که سامانه‌ها را روی مرورگرهای مختلف و یا دستگاه‌های مختلف (از دسکتاپ تا تلفن‌های همراه هوشمند در اندازه‌های مختلف) به شکل مناسب و سازگار با دستگاه مشاهده کنند.هدف این ...  بیشتر

تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا

فاطمه عباسی؛ آمنه خدیور؛ محسن یزدی نژاد

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 181-210

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.46286.1585

چکیده
   امروزه افراد برای خرید محصولات و خدمات آنلاین از نظرات دیگران در شبکه­های اجتماعی جهت تصمیم­گیری استفاده می­نمایند. همچنین شرکت­های ارائه دهنده محصولات  از تحلیل ادراکات و نظرات کاربران و مشتریان برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و ارائه محصولات جدید استفاده می‌نمایند. تحلیل ادراکات از جمله رویکردهای نوین در استخراج نظرات ...  بیشتر

ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی

فاطمه عباسی؛ بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ آمنه خدیور

دوره 6، شماره 21 ، مهر 1396، ، صفحه 65-92

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8512

چکیده
    در سال­های اخیر رشد شبکه­های اجتماعی و به‌تبع آن افزایش فزاینده محتوای این شبکه­ها باعث شده است تا افراد برای خرید و استفاده از محصولات، خدمات و یا حتی انتخاب­های سیاسی خود از نظرات سایر افراد برای تصمیم­گیری استفاده نمایند. با توجه به آنکه نظرات کاربران به‌صورت متنی است و خواندن و جمع‌بندی آن‌ها زمان­بر و مشکل است، ...  بیشتر