مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی

علیرضا حسن زاده؛ امیر خراسانی

دوره 6، شماره 24 ، شهریور 1397، ، صفحه 137-170

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8895

چکیده
  آگاهی اندک از تجارت الکترونیک چه از جانب مشتریان و چه از جانب ارائه‌کنندگان خدمت و کالا، از موانع عمده به‌کارگیری این نوع کسب‌وکار در ایران   به‌حساب می‌آید. یکی از این موارد وفاداری مشتریان و عوامل مؤثر بر آن در دنیای تجارت الکترونیک است. از طرفی استفاده مکرر از الفاظ مبهم همچون "سایت باکیفیت" که معنای دقیق و استانداردی بین ...  بیشتر