مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی عوامل مؤثر در مدیریت دانش مشتری در محیط بازی های آنلاین

محمد اسماعیل‌زاده؛ نسترن طاهر پرور

دوره 4، شماره 13 ، آذر 1394، ، صفحه 21-42

https://doi.org/10.22054/ims.2015.4082

چکیده
   با گسترش اینترنت و افزایش دسترسی کاربران به آن، بازی­های آنلاین توسعه چشم­گیری یافته است. همچنین جایگاه مشتریان برای شرکت‌های ارائه‌دهنده و توجه به نیازهای مشتریان بسیار اهمیت یافته است. ازاین‌رو هدف این مقاله توسعه مدلی برای توضیح تمایل کاربران به استفاده از بازی تراوین و استفاده از ابزار­های مدیریت دانش مشتری الکترونیکی ...  بیشتر