مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوری‌های مالی نظارتی

سروش معتمدی فرد؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 173-216

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.50692.1693

چکیده
  در تغییرات سریع امروزی و محیط بسیار نامطمئن که نیازهای مشتریان، فناوری، نیازمندی‌های کارکنان وضعیت جوامع، نظام‌های پولی، موقعیت جغرافیایی و به‌طورکلی همه‌چیز در حال تغییر است، شرکت‌ها نمی‌توانند همواره به تولید و عرضه محصولات موجود خود تکیه کنند. استراتژی توسعه محصول جدید یک فعالیت مهم است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا زنده ...  بیشتر

مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک

مهدی کریمی پور؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

دوره 7، شماره 27 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 139-174

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9986

چکیده
  امروزه فناوری های پیشرفته به عنوان یکی از حیاتی ترین اجزاء سازمان های صنعتی و خدماتی مطرح می باشد. بعضی، فناوری های پیشرفته را قلب تولید ثروت در سازمانهای مختلف به شمار آورده وارائه خدمات و محصولات قابل رقابت درعرصه رقابت جهانی را برای تمامی بنگاه های اقتصادی، بدون بهره گیری از فناوری های هایتک مورد نیاز تقریبا غیر ممکن می دانند. با ...  بیشتر