مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی

حسن رنگریز؛ زهرا بایرامی شهریور

دوره 7، شماره 27 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 175-205

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9987

چکیده
    با گسترش اینترنت، سازمان‌ها از روش‌های مختلف E-CRM استفاده می‌کنند. یکی از اهداف سازمان‌ها در استفاده از E-CRM افزایش وفاداری مشتریان و حفظ مشتریان وفادار جهت دستیابی به مزیت رقابتی و سودآوری است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر E-CRM بر وفاداری مشتریان بانک ملت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی است. در این پژوهش از روش‌های خوشه‌بندی ...  بیشتر