مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی

روح‌الله کوثری لنگری؛ سهیلا سردار؛ سید عبدالله امین موسوی؛ رضا رادفر

دوره 8، شماره 29 ، آبان 1398، ، صفحه 87-112

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10377

چکیده
   امروزه رشد استفاده از شبکه­های اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه جهانی، به‌صورت غیرقابل‌انکاری رو به فزونی افزایش یافته است. پایگاه داده شبکه­های اجتماعی؛ شامل منابع غنی و با ارزشی هستند که انتشار یا تحلیل آن‌ها جهت برای مقاصد بازاریابی، تبلیغاتی، امنیت ملی، سلامت و ... می­تواند برای محققان مؤسسات دولتی و خصوصی سودمند واقع ...  بیشتر