مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت

اسماعیل احمدی؛ الهام احمدی قلاتی؛ محبوبه شفیعی

دوره 3، شماره 10 ، بهمن 1393، ، صفحه 101-121

چکیده
  رضایت کاربر یک عامل بسیار مهم برای استفاده مستمر از خدمات الکترونیک، موفقیت یا شکست پروژه‌های الکترونیکی است. هدف این پژوهش بررسی نگرانی­های کاربران، عوامل سنجش و مؤثر بر رضایت آن‌ها و در ارائه مدلی برای سنجش رضایت کاربران الکترونیکی بانک ملت است. بر اساس یک بررسی 9 متغیر (اعتماد، آگاهی از خدمات، امنیت، قابلیت دسترسی، سهولت، سودمندی، ...  بیشتر