مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران

محمد موسی خانی؛ سیروس علیدوستی؛ مصطفی شاه بوداغیان

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1391، ، صفحه 61-74

چکیده
  تجارت سیار در واقع"استفاده از فناوری‏های بی‏سیم به منظور فراهم نمودن خدمات شخصی، مکان محور و آسان برای مشتریان، کارمندان و شرکا" است . در این پژوهش موانع کاربردی، شبکه، زیرساختاری، مکانی، امنیتی، فنی و اخلاقی و قانونی تجارت سیار مورد بررسی قرار گرفته است. همه موانع به جز مانع مکانی توسط کارشناسان و مدیران خبره در فناوری‏های ارتباط ...  بیشتر