مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه متدولوژی استراتژی مدیریت دانش بر اساس مارپیچ دانش سازمان

یوسف محمدی مقدم؛ امیر بهبودی؛ رؤیا حمزه؛ غزاله خدایی

دوره 4، شماره 14 ، اسفند 1394، ، صفحه 23-50

https://doi.org/10.22054/ims.2016.4110

چکیده
      برای ارزیابی و انتخاب استراتژی مناسب مدیریت دانش، عوامل سازمانی زیادی باید مورد توجه قرار گیرد. از طرفی در رویکرد دینامیک و پویا با نگاهی همه‌جانبه به سازمان برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش، فرآیندهای خلق دانش، تسهیم دانش، حفظ دانش و کسب دانش به‌طور مستقیم بر انتخاب استراتژی­های مناسب نقش دارند. در این پژوهش برای تدوین ...  بیشتر