مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی

سعید روحانی؛ سمانه امیریان؛ ایوب محمدیان

دوره 6، شماره 21 ، مهر 1396، ، صفحه 1-32

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8510

چکیده
  امروزه اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی از ارزش بسیاری برخوردارند و مبنای توسعه‌ی کسب‌و‌کارها هستند. هدف این تحقیق ارائه‌ی چارچوبی است که بتواند کاربردهای حاصل از تحلیل شبکه‌های اجتماعی را در تجارت الکترونیک ارائه کند. در این پژوهش ابتدا در بخش اول کاربردهای شبکه کاوی با استفاده از روش تحلیل محتوا در ابعاد مختلف PEST ) سیاسی، اجتماعی، ...  بیشتر