مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان

سید حمید خدادادحسینی؛ محمدرضا اسداللّهی

دوره 6، شماره 23 ، خرداد 1397، ، صفحه 175-212

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8855

چکیده
  درحالی‌که تجارت الکترونیک به‌سرعت در حال رشد است صنعت غذا نیز جایگاه خود را در این محدوده در حال رشد پیداکرده است. امروزه با مطرح‌شدن الگوهای جدید کسب‌وکار، تعاریف سنتی بازاریابی دگرگون‌شده است. بازاریابی یکی از سیستم‌های سازمانی و یا یکی از مهم‌ترین فرآیندهای سازمان‌های تجاری در جهت دستیابی به اهداف و ارضای نیازهای مصرف‌کنندگان ...  بیشتر