مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

دوره 9، شماره 35 ، خرداد 1400، ، صفحه 77-98

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.53470.1755

چکیده
  با توجه به عدم ارتباط مستقیم یاددهنده و یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی، یادگیرندگان در این محیط نیازمند آموزش مبتنی بر پشتیبانی خوب و مبتنی بر بازخوردهای شخصی هستند. بنابراین هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری­های جدید در یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران می­باشد. جامعه آماری دانش آموزان رشته ریاضی پایه ...  بیشتر

تعیین درجه آمادگیِ پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج فارس

ابراهیم رجب پور؛ سارا بابااحمدی بابااحمدی

دوره 2، شماره 5 ، تیر 1392، ، صفحه 19-40

چکیده
  یادگیری الکترونیکی محدودیت زمانی و مکانی ندارد. برای یادگیرندگان یک محیط یادگیری انعطاف­پذیر و راحت ایجاد می­نماید. آنها را قادر می­سازد به نحو اثربخشی یاد بگیرند، به سرعت مهارت­های حرفه­ای خود را توسعه دهند و پیشرفت حرفه­ای کسب نمایند. هدف کلی این تحقیق بررسی امکان پیاده­سازی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خلیج ...  بیشتر

مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران

محمود جعفرپور

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1391، ، صفحه 91-121

چکیده
  هدف اصلی نوشتار حاضر، ارائه و ارزیابی یک مدل مفهومی از پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه­های ایران است که با توجه به ماهیت آن با روش پژوهشی توصیفی و پیمایشی انجام یافته است. مدل مفهومی پژوهش با بررسی مدل­های موجود و با شناسایی متغیرهای موثر بر یادگیری الکترونیکی، طراحی و با مطالعة نگرش­ دانشجویانی که در سیستم یادگیری الکترونیکی ...  بیشتر