مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر ویژگی های اطلاعات در زنجیره ارزش بر کسب مزیت رقابتی با میانجیگری متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی های سازمان

نسرین ذوالفقارخانی؛ داود فیض

دوره 4، شماره 16 ، شهریور 1395، ، صفحه 89-121

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6984

چکیده
    هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر ویژگی­های اطلاعات در زنجیره­ی ارزش بر کسب مزیت رقابتی با در نظر گرفتن تأثیر متغیر همسویی استراتژیک برنامه فناوری اطلاعات و استراتژی­های سازمان است. بدین منظور پرسش­نامه­ای بر اساس ترکیبی از مدل کرنز و لدرر و نظر خبرگان و اساتید دانشگاه طراحی و در میان مدیران و کارشناسان شعب بانک تجارت شهر ...  بیشتر