مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان

مریم بخشی؛ رضا سمیع زاده

دوره 5، شماره 19 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 53-74

https://doi.org/10.22054/ims.2017.7054

چکیده
    توسعه سریع اینترنت و کسب و کار الکترونیکی در بخش­های بانکی منجر به  تشویق مشتریان به  استفاده از بانکداری آنلاین گردیده است. این  پژوهش به ارائه یافته­های کلیدی می­پردازد که حاصل مطالعه­ تجارب کاربران ایرانی در زمینه پذیرش بانکداری الکترونیکی است. هدف از این مطالعه، شناسایی عواملی است که  تشویق­کننده مشتریان ...  بیشتر