مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک

میترا دانش پرور؛ زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 10، شماره 37 ، مهر 1400، ، صفحه 297-346

https://doi.org/10.22054/ims.2021.56843.1857

چکیده
  امروزه شاهد تأثیر زیاد شبکه‌های اجتماعی بر خرید بسیاری از محصولات در صنایع گوناگون هستیم. یکی از صنایعی که در سال‌های اخیر تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، صنعت پوشاک می‌باشد. از این رو، این پژوهش به دنبال شناسایی عوامل مؤثر بر خرید پوشاک در شبکه‌های اجتماعی و تدوین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در شبکه های اجتماعی برای ...  بیشتر

مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری

عبدالمجید مصلح؛ عادل پوردهقان

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1392، ، صفحه 37-64

چکیده
  امروزه دستگاههای تلفنهمراه راه و روش برقراری ارتباط و تعامل را تغییر داده و دارای تأثیرقوی بر مدیریت نوین میباشد، همچنین امکان انجام اثربخش فعالیتهای موجود را فراهم کرده وفعالیتهای کاملاً جدیدی را ایجاد کرده است. در حال حاضر کشورهای در حال توسعه بازاری استکه پتانسیل عظیمی برای مخابرات و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات تجارت موبایلی ...  بیشتر