مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن در زنجیره تأمین

سارا منصوری؛ کامران نظری

دوره 5، شماره 20 ، تیر 1396، ، صفحه 103-120

https://doi.org/10.22054/ims.2017.8618

چکیده
    پژوهش حاضر به مطالعه اهمیت نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن میان شرکای زنجیره تأمین یک کالا یا خدمت می‌پردازد. وجود اطلاعات مؤثر و به اشتراک‌گذاری آن میان شرکای زنجیره تأمین، سازمان­ها را قادر به هماهنگی با تغییراتی که در تقاضاهای مشتریان به وجود می­آید می­کند. در این پژوهش نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن ...  بیشتر