مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر

پروین فخری؛ مهدی حسین زاده

دوره 5، شماره 20 ، تیر 1396، ، صفحه 121-156

https://doi.org/10.22054/ims.2017.8620

چکیده
  نتایج انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر 2016 در آمریکا بسیاری را شگفت‌زده نمود. اغلب کارشناسان و نظرسنجی‌های معمول و سنتی، هیلاری کلینتون را برنده نهایی انتخابات پیش‌بینی نمودند اما در واقعیت نتایج به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد. در این پژوهش با استفاده از آنالیز شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل محتوایی وضعیت کمپین‌های انتخاباتی دو نامزد ...  بیشتر