مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه

فاطمه مبشر راد؛ نسیم غنبر طهرانی

دوره 6، شماره 24 ، شهریور 1397، ، صفحه 87-107

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8893

چکیده
  سازمان‌های خیریه مردم‌نهاد باوجود ماهیت مستقل از منابع دولتی، می‌توانند از تأمین مالی جمعی برای حصول چشم‌اندازهای خود بهره ببرند. پیشرفت روزافزون فناوری‌های اینترنتی و علاقه‌ی جامعه بشری در استفاده از رسانه‌های اجتماعی، نقطه قوتی است که جای بررسی دارد. هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در موفقیت تأمین ...  بیشتر