مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند

مسعود سیم خواه؛ الهه محمدخانی

دوره 7، شماره 26 ، اسفند 1397، ، صفحه 5-35

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9705

چکیده
  در بازارهای رقابتی امروز، شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای از اجتماعات برند آنلاین به‌عنوان ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند. آن‌ها به‌منظور حفظ مشتریان وفادار، با هم خلقی ارزش برند بین خود و به­ویژه مشتریانشان در این جوامع تلاش دارند. هدف پژوهش حاضر تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم خلقی ارزش در اجتماع ...  بیشتر