مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت

آذین دالوند؛ مسعود سیم خواه؛ داوود جعفری

دوره 7، شماره 27 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 103-138

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9985

چکیده
    در پژوهش حاضر با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جنسیت، به بررسی تأثیر ویژگی­های جوامع برند آنلاین بر دل‌بستگی مشتری و وفاداری برند می­پردازیم. در این راستا اثر میانجی دل‌بستگی و همچنین اثر متعاقب آن بر وفاداری برند سنجیده می­شود. جامعه آماری این تحقیق تمامی افرادی هستند که حداقل عضو یکی از جوامع برند آنلاین می­باشند. از این ...  بیشتر