مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر لجستیک پساخرید و تجربه خدمات مشتری بر واکنش رفتاری کاربران کسب‌وکارهای اینترنتی

عباس شول؛ علی عابدینی؛ نیما سلطانی نژاد

دوره 8، شماره 30 ، دی 1398، ، صفحه 115-136

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10620

چکیده
  تعداد کاربران اینترنت در ایران، ۴۲ میلیون نفر است. با توجه به افزایش تمایل مردم به خرید اینترنتی در کشور و از آنجا که مطالعات تجربی مبتنی بر داده‌های نظری در خصوص وجود نقش و ارتباط نسبی تجارب پس از خرید شامل خدمات مشتریان، حمل‌ونقل، ردیابی و مرجوعی محصول با رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در آینده، در زمینه تجارت الکترونیک انجام نشده ...  بیشتر

پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه

سودابه نامدار زنگنه؛ آرزو قهقایی؛ فروزان ناصری

دوره 4، شماره 15 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 1-28

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6854

چکیده
    گسترش روزافزون خدمات ارتباطات راه دور به‌ویژه خدمات ارائه‌شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و افزایش رقابت، آن‌ها را به ارائه خدمات جدید و متنوع ترغیب کرده است. اپراتورها سعی می‌کنند با ارائه کیفیت و قیمت مناسب به‌عنوان عوامل مؤثر بر رضایت کاربران، علاوه بر حفظ کاربران خدمات فعلی، آن‌ها را برای پذیرش و استفاده از نوآوری‌های ...  بیشتر