مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی؛ میترا دانش‌پرور

دوره 7، شماره 28 ، شهریور 1398، ، صفحه 135-166

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10235

چکیده
    امروزه بخشی از مشتریان، تمایل به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی دارند که عوامل مختلفی بر این تمایل مؤثر هستند. یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر تمایل افراد به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی، عوامل اجتماعی و فرهنگی است. ازاین‌رو، این پژوهش به دنبال بررسی نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی ...  بیشتر