مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک

لیلا ابراهیمی؛ وحید رضا میرابی؛ محمدحسین رنجبر؛ اسماعیل حسن‌پور

دوره 8، شماره 29 ، آبان 1398، ، صفحه 143-170

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10379

چکیده
  هدف اصلی این تحقیق، ارائه مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌های توصیه‌گر تجارت الکترونیک است‌‌‌‌. مدل پیشنهادی، به کمک مدل موفقیت «سیستم اطلاعات دلون و مک‌لین» و مجموعه‌ای از عوامل شناخته‌شده از منابع موجود تدوین شده است‌‌‌‌.‌‌‌‌ برای آزمایش فرضیه‌های تحقیقی مدل تدوین‌شده،‌‌‌‌ نظرسنجی پرسشنامه‌ای انجام و داده‌های ...  بیشتر