مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

دوره 6، شماره 22 ، اسفند 1396، ، صفحه 107-128

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8522

چکیده
    در محیط کسب‌وکار امروز که پیچیدگی‌های فنّاورانه و رقابتی شدن آن روزافزون است، مشتری مداری و حفظ مشتری به‌عنوان یک استراتژی برای ایجاد مزیت رقابتی محسوب می‌شود. سازمان‌هایی در عرصه تجارت موفق خواهند بود که بتوانند رضایت مشتریان خود را تأمین کنند و در تلاش باشند که این منبع مهم دارایی سازمانی را حفظ کنند. لذا این پژوهش با هدف ...  بیشتر

اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو

زیبا فرجی مقدم؛ امیر افسر

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1392، ، صفحه 131-156

چکیده
  مروزه، بسیاری از سازمانهای ارائه دهنده خدمات برای زنده ماندن و پیش افتادن از سایر رقبا درجهان باید رقابت کنند. این سازمانها تکنیک ها و ابزارهای جدید را برای شناسایی و اولویت بندیمعیارهای مهم به کار میگیرند تا رضایت مشتریان را به دست بیاورند. بانک ها، به عنوان یکی ازسازمانهای ارائه دهنده خدمات از این قاعده مستثنی نیستند. کیفیت نقش ...  بیشتر