مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین

فاطمه محمدی؛ حمید رضا یزدانی؛ مرضیه ادیب زاده

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 101-142

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.47090.1606

چکیده
  خرید جزء ذاتی زندگی روزمره افراد است. با توجه به رشد سریع فناوری اینترنت، رفتار خرید مشتریان تغییر یافته است؛ و اینترنت فضایی عمومی را به وجود آورده است که افراد در آن محیط با دیگران ارتباط برقرار می­کنند، عملیات بانکی خود را انجام می­دهند و خرید می­کنند که عوامل متعددی بر نیت خرید افراد تأثیر دارد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ...  بیشتر

بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل

محمدرضا سعدی؛ یوسف محمدی مقدم؛ جعفر عباس پور؛ حیدر عباس پور

دوره 7، شماره 26 ، اسفند 1397، ، صفحه 137-160

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9722

چکیده
  رشد پژوهش‌های مختلف در زمینه موانع بانکداری الکترونیک و مواجهه با نوعی پراکندگی اطلاعات در این حوزه، انجام پژوهش‌های ترکیبی که عصاره پژوهش‌های انجام‌شده در این موضوع را به شیوه نظام‌مند و علمی فراروی پژوهشگران قرار دهد، اهمیت فراوانی دارد. پژوهش حاضر با هدف ترکیب کمی نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه موانع بانکداری الکترونیک ...  بیشتر