%0 Journal Article %T ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت %J مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند %I دانشگاه علامه طباطبائی %Z 2821-0964 %A احمدی, اسماعیل %A احمدی قلاتی, الهام %A شفیعی, محبوبه %D 2015 %\ 01/21/2015 %V 3 %N 10 %P 101-121 %! ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت %K خرید آنلاین %K بانک ملت %K سنجش رضایت الکترونیک %K رضایت از خدمات الکترونیک %R %X رضایت کاربر یک عامل بسیار مهم برای استفاده مستمر از خدمات الکترونیک، موفقیت یا شکست پروژه‌های الکترونیکی است. هدف این پژوهش بررسی نگرانی­های کاربران، عوامل سنجش و مؤثر بر رضایت آن‌ها و در ارائه مدلی برای سنجش رضایت کاربران الکترونیکی بانک ملت است. بر اساس یک بررسی 9 متغیر (اعتماد، آگاهی از خدمات، امنیت، قابلیت دسترسی، سهولت، سودمندی، کیفیت خدمات عمومی و نگرش نسبت به وب‌سایت) تنظیم شد. سؤال‌های پرسشنامه شامل 27 سؤال که به‌صورت آنلاین و دستی توزیع شد. جامعه آماری پژوهش را افرادی که به‌صورت آنلاین از خدمات بانک ملت استفاده می‌کنند تشکیل می‌دهند. برای آزمون فرضیه‌های مطرح‌شده از تحلیل مسیر نرم‌افزار SMART PLS استفاده شد. با توزیع 482 پرسشنامه و انجام تحلیل روی آن‌ها این نتیجه به دست آمد که همه فرضیات پذیرفته شدند و متغیر سهولت با ضریب مسیر 68/0 و آگاهی اجتماعی با ضریب مسیر 15/0 دارای بیشترین و کمترین میزان تأثیر بودند. پایایی پرسشنامه 94/0 است که نشانگر پایا بودن پرسشنامه پژوهش است. %U https://ims.atu.ac.ir/article_1562_a092ee50ebfae3a7c5bc54fde434ca8e.pdf