آ
-
آقایی، مجتبی
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
-
آقایی، مجید
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 83-106]
ا
-
ابطحی، عطاءالله
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 33-81]
-
اجلی، مهدی
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 5-32]
-
اسدی، عباس
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 107-144]
-
اسداللّهی، محمدرضا
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 175-212]
-
اسماعیل پور، مچید
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
اشرفی، امیر
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 87-107]
-
اکبری، محمد
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 107-144]
-
الوداری، حسن
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
امانی، معصومه
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 87-107]
-
ایمانی، عبدالمجید
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
امیریان، سمانه
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
امیرعشایری، دلنیا
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 5-36]
ب
-
بحرینی زاده، منیژه
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
براردخت، حوریه
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
-
بهیار، پدرام
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
پ
-
پوطی، نسیبه
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 145-175]
ت
-
تقوا، محمدرضا
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
-
تقوا، محمد رضا
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 5-36]
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
-
تقویفرد، محمدتقی
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
ج
-
جلالی، سید حسین
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
ح
-
حیدری، جمشید
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 145-175]
-
حسن زاده، علیرضا
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 137-170]
-
حسینی فر، اعظم
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
خ
-
خدادادحسینی، سید حمید
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 175-212]
-
خدیور، آمنه
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
خراسانی، امیر
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 137-170]
د
-
دادوند، آزیتا
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
-
دارایی، محمدرضا
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
ر
-
رازینی، روحالله
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
رضایی، صلاح
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 33-81]
-
روحانی، سعید
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
رئیسی وانانی، ایمان
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 5-36]
ز
-
زارع، مریم
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 63-86]
-
زارع رواسان، احد
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 87-107]
-
زینالدینی، محمدرضا
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
س
-
سالارنژاد، علیاصغر
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 37-62]
-
سید نقوی، میرعلی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
-
سهرابی، بابک
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
سهرابی، طهمورث
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
ش
-
شعار، مریم
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 37-62]
-
شکیبا جمالآباد، غدیر
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
ص
-
صالحی، مجتبی
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]
-
صالحی، .وحید
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 145-175]
ع
-
عباسی، فاطمه
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
عیسی زاده، یوسف
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 83-106]
غ
-
غنبر طهرانی، نسیم
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 87-107]
ک
-
کبوتری، جمال الدین
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
کرد کتولی، علیرضا
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]
-
کشاورزیان، سلما
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
م
-
مانیان، امیر
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
مبارکی، مسلم
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
مبشر راد، فاطمه
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 87-107]
-
محمدی، مرتضی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
-
محمدیان، ایوب
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
مرادی مخلص، حسین
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 145-175]
-
میر عابدینی، سید جواد
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 33-81]
-
مظفری، محمدمهدی
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1397، صفحه 5-32]
-
معینی، علی
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
ن
-
نوری، روح اله
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1397، صفحه 63-86]
ه
-
هاشمی، سید علیاکبر
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]