مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

ا

  • ابراهیمی آتانی، رضا بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • اخوان خرازیان، مریم بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • افسر، امیر اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 131-156]

  • ایمانی، عبدالمجید بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]

  • امیرخانی، امیر حسین تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

ب

  • بابااحمدى، سارا عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 165-188]

  • باشکوه، محمد تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 1-24]

  • باقری نژاد، جعفر مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • بالوئى جا م خانه، هادى تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-98]

  • بهرا م زاده، محمد مهدى شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 99-137]

پ

  • پوراشرف، علی بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 25-35]

  • پوردهقان، عادل مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 37-64]

ت

  • تاج زاده نمین، آیدین فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 139-164]

  • تا ج زاده نمین، ابوالفضل فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 139-164]

  • تقوا، محمدرضا فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 139-164]

  • تقوا، محمدرضا عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 165-188]

  • تقوا، محمد رضا شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

  • تقوی فرد، محمد تقی بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 25-35]

ج

  • جعفرپور، محمود مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

  • جعفرپور، محمود شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 99-137]

  • جلائیان زعفرانى، زهرا طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]

ح

  • حکیمیان، رامین ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-46]

خ

  • خدیور، آمنه روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 47-69]

د

  • داوری، علی بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]

  • دهقانان، حامد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 65-86]

ر

  • رجب پور، ابراهیم عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 165-188]

  • رضایی کلیدبری، حمیدرضا بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]

  • رضوانی چمن زمین، موسی روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]

  • رضوانی چمن‌زمین، موسی بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • رواسان، احدزارع مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

  • روحانی، سعید مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

  • رودساز، حبیب دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

  • رونقی، محمد حسین امکان سنجی شکل‏ گیری سیستم‏‏های اطلاعاتی یکپارچه تحت وبدر سازمان‏های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-142]

ز

  • زارع رواسان، احد تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 88-111]

س

  • سپهوند، رضا تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-98]

  • ستاری، هاله مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • سرورنژاد، سمانه بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • سیف برقى، مهدى طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 1-18]

ش

  • شاه بوداغیان، مصطفی بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • شاه محمدی، نرگس شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 65-86]

  • شیرزاد، مهران بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 25-35]

  • شریف زاده، فتاح تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]

  • شکسته بند، میترا تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 1-24]

  • شهریاری، غلامرضا تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 88-111]

ص

  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • صالحی صدقیانی، جمشید روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]

  • صالحى صدقیانى، پانته آ فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 139-164]

  • صلواتی، زینب بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 25-35]

ط

  • طالعی فر، رضا تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

ع

  • عار ف نژاد، محسن تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-98]

  • عباسى، فاطمه روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 47-69]

  • علیدوستی، سیروس بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • علی نژاد، علیرضا ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-46]

ف

  • فاضلی کبریا، حامد تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

  • فرجی مقدم، زیبا اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 131-156]

  • فقیه، محمدباقر تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

  • فلاحی، رجب بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

ق

  • قربانی زاده، وجه اله عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

  • قلندری، همت مراد عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

م

  • مرادحاصل، نیلوفر بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

  • مصلح، عبدالمجید مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 37-64]

  • معلق، مرتضی آ تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 88-111]

  • موسی خانی، محمد بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

ن

  • نجفی کلیانی، وحید روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]

  • نقی زاده، رضا شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

  • نقی زاده، محمد شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

login