مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آقایی، مجتبی رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 97-122]

ا

  • احمدی، اسماعیل ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 101-121]

  • احمدی سیدآبادی، سمیه اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 87-103]

  • احمدی قلاتی، الهام ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 101-121]

  • اردلان، محمدرضا ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-24]

  • افخمی، مهدی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 21-38]

ب

  • باسیرو، سید امید رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 97-122]

  • بانشی، عباداله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-70]

  • بهبودی، محمدرضا اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-46]

پ

  • پور سیاح، الهام نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 58-77]

  • پورسعید، محمد مهدی الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 1-24]

ت

  • تقوا، محمدرضا عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 59-77]

  • تقوی فرد، محمدتقی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 77-95]

  • تقوی فرد، محمد تقی الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 1-24]

  • تقوی فرد ‌، محمدتقی نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 58-77]

  • تقوی قاسم آباد، امیرحسین رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 21-52]

ث

  • ثابت مطلق، محمد به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 1-20]

ج

  • جعفری‌نیا، سعید تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 123-140]

  • جمشیدی، محمدجواد اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 87-103]

  • جوانمرد، مریم تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 123-140]

ح

  • حاجیان، معصومه نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 58-77]

  • حاجی گل یزدی، الهه رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 1-20]

  • حسینی، فهیمه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-70]

  • حسن زاده، محمدصادق تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 39-58]

  • حسن زاده ثمرین، تورج تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 39-58]

  • حسینی نسب، حسن رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 1-20]

خ

  • خداداد برمی، مریم مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 123-150]

د

  • دیلمی، هما عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 53-76]

  • دهدشتی شاهرخ، زهره الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 1-24]

ر

  • رعیت پیشه، سعید اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-46]

  • روحانی، امیر عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 97-122]

  • روحانی، سعید عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 53-76]

ز

  • زارع رواسان، احد عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 53-76]

س

  • سراجیان، نکیسا تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 39-58]

  • سلیمی فرد، خداکرم عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 63-86]

  • سلیمی فرد، خداکرم بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 77-95]

ش

  • شاهبندرزاده، حمید بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 77-95]

  • شریف زاده، فتاح تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 41-61]

  • شفیعی، محبوبه ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 101-121]

ص

  • صادقی، آرزو تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 41-61]

  • صالحی، مهدی عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 59-77]

  • صالحی مقدم، شیما تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 77-95]

ط

  • طحان، مرتضی نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 58-77]

ع

  • عابدینی نائینی، مهدی به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 1-20]

  • عابسی، مسعود رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 1-20]

  • عباس نژاد، طیبه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-70]

  • عصاری، رامین انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 105-134]

غ

  • غنبر طهرانی، نسیم ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 25-40]

ف

  • فخرزاد، محمد باقر رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 1-20]

  • فرهمندیان، معصوم نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 21-38]

  • فرهمندیان، وحید نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 21-38]

  • فصیحی، فواد انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 105-134]

  • فیضی، کامران به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 1-20]

ق

  • قرائی پور، رضا ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 25-40]

  • قنبری، سیروس ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-24]

ک

  • کاظمی، مهدی اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 87-103]

  • کریمیان، مجتبی عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 97-122]

  • کریمی علویجه، محمد رضا الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 1-24]

گ

  • گری نژاد، عبدالخالق اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-46]

م

  • مانیان، امیر مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 123-150]

  • محمدی، محمدفائق ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 1-24]

  • محمدیان، ایوب مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 123-150]

  • محمدیان، محمود عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 97-122]

  • محمدی مقدم، یوسف رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 21-52]

  • مرادی، محمد صادق عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 63-86]

  • معدنی، جواد رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 21-52]

  • مغدانی، رضا بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 77-95]

  • مهدی آبادی، امیر تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 41-61]

  • مهرابی، علی انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 105-134]

  • مهربان فر، احسان نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 21-38]

ن

  • نقی زاده، محمد عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 59-77]

  • نیک نژاد، زهرا ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 25-40]

و

  • واقف کودهی، ماندانا تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 77-95]

  • وهاب زاده، شادان رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 21-52]

ه

  • هاشمزهی، علی عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 97-122]

login