آ
-
آقایی، مجتبی
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 25-50]
ا
-
ابراهیمی، عباس
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 51-72]
-
ابرقوی زاده، زاهده
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 147-182]
-
اخوان خرازیان، مریم
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-62]
-
ارباب، حمیدرضا
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
-
ارضی سلطان، امیر
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
-
اشرفی، امیر
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
-
اصغری اسکوئی، محمدرضا
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
-
السادات مظاهری، مریم
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
امانی، معصومه
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
-
امیرشاهی، بیتا
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 63-92]
ب
-
بخشی، مریم
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
-
بنجویی، حسین
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 51-72]
-
بودلائی، حسن
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
پ
-
پاشائی، سجاد
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
ت
-
تقوا، محمدرضا
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
-
تقوا، محمد رضا
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
تنکمانی، نرگس
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 147-182]
ح
-
حاتمی ناغانی، بهمن
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-167]
-
حیدربیگی، شهلا
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
-
حسین پورپیا، مهسا
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
-
حسینی دهشیری، سید جلالالدین
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-103]
-
حسین زاده، مهدی
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
-
حقیقی نسب، منیژه
تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 123-146]
خ
-
خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
خدادادی، محمدرسول
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
د
-
دهقانی، محمدحسن
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 25-50]
-
دهقانان، حمید
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
ر
-
ربانی، سمانه
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
-
رضواندوست، شهلا
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
-
رودساز، حبیب
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-24]
ز
-
زارع رواسان، احد
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
س
-
سپهردوست، حمید
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
-
سعدآبادی، علیرضا
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 63-92]
-
سمیع زاده، رضا
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
ش
-
شعبانی، اسماعیل
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
-
شهسواری پور، ناصر
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
ص
-
صالحی صدقیانی، جمشید
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-62]
-
صدری، لیلی
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
-
صفاری نیا، مجید
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
ط
-
طالبی، هوشنگ
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 105-136]
-
طولابی، مجید
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 25-50]
ع
-
عابسی، مسعود
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-167]
-
عالم تبریز، اکبر
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-27]
-
عباسی، مهرانگیز
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-27]
-
عباسی آذر، عباس
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
اولویتبندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمانهای خدماتی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 169-193]
-
عرب، علیرضا
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-103]
-
عربسرخی، ابوذر
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
غ
-
غلامیان، محمدرضا
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 93-121]
ف
-
فخری، پروین
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
-
فیضی، کامران
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
ق
-
قربانی زاده، وجه الله
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-24]
-
قنادان، علیرضا
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
ک
-
کریمی، آصف
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 147-182]
-
کوشکی جهرمی، علیرضا
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
م
-
محرابیون محمدی، محمد
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
-
محمدی، حسین
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-24]
-
محمدی چری، مهری
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
-
محمودپور، پریسا
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
مدائنی، مروارید
تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 123-146]
-
میرزایی، امیر
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
-
مظفری، عظیمه
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 93-121]
-
منافی، معصومه
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-62]
-
منتظری، الهام
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 105-136]
-
منصوری، سارا
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراکگذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]
-
موحدی نیا، ناصر
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 105-136]
ن
-
نادری زیارتی، راضیه
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 25-50]
-
نظری، کامران
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراکگذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]
و
-
والمحمدی، چنگیز
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
ولیان، حسن
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 123-146]
-
یزدانی، حمیدرضا
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 51-72]