آ
-
آمادگی الکترونیکی
بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]
-
آمادگی الکترونیکی سازمانی
مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
-
آموزش ضمن خدمت
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]
ا
-
اتوماسیون اداری
تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]
-
اتوماسیون و فناوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]
-
اثر بخشی سازمانی
تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]
-
ایران
بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]
-
ایرانکد
عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایرانکد) توسط شرکتها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]
-
استان فارس
تحلیل و رتبهبندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]
-
الگوی پذیرش فناوری (TAM)
عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایرانکد) توسط شرکتها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]
-
انباشت دانش
روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]
-
اینترنت
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
-
اینترنت همراه
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]
-
انتظار اجرا
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
-
انتظار تلاش
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
ب
-
بانکداری از طریق تلفن همراه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
پ
-
پذیرش فناوری اطلاعات
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
-
پرداخت موبایل
بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]
-
پرداختهای اینترنتی
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]
-
پشتیبانی تصمیم
مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستمهای سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]
ت
-
تجارت الکترونیک
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]
-
تجارت الکترونیک
تحلیل و رتبهبندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]
-
تجارت الکترونیک
مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]
-
تجارت سیار
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]
-
تجارت سیار
مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]
-
تحلیل پوششى داده ها
ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]
-
تصمیم گیرى با معیارهاى چند گانه ى فازى
ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]
-
تعهد سازمانی
بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]
-
تلفن همراه
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]
چ
-
چابکی سازمان
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
ح
-
حافظه سازمانی
روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]
-
حافظه فردی
روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]
د
-
داده کاوی
بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]
-
دانشگاه
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]
-
درخت تصمیم
بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]
ر
-
رادیو شناختگر(CR)
بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]
-
ریسک درک شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
-
رضایت مشتریان
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]
-
رفتار استفاده
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
-
ره نگاشت
شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
-
روابط فردی
روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]
-
رویکرد فازى
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
ز
-
زنجیره ى تأمین مواد
تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]
س
-
ساختار رفتار استاد
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]
-
ساختار رفتار دانشجو
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]
-
سادگی کاربرد درک شده
عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایرانکد) توسط شرکتها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]
-
سازمان تنظیم و مقررات رادیویی
بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]
-
سروکوال
ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]
-
سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]
-
سیستم پشتیبان تصمیم گیری
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
سیستم گردشگرى
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
-
سیستمهای اطلاعاتی
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]
-
سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)–تجمیع برنامههای سازمانی (EAI ) –ERP II
امکان سنجی شکل گیری سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه تحت وبدر سازمانهای ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-142]
-
سیستمهای سازمانی
مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستمهای سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]
-
سنجش ریسک
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
-
سهولت استفاده درک شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
-
سودمندی درک شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
-
سودمندی درکشده
عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایرانکد) توسط شرکتها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]
ش
-
شرکت توانیر
بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
تحلیل و رتبهبندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]
-
شکست
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]
ص
-
صنایع غذایی و آشامیدنی
تحلیل و رتبهبندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]
ط
-
طرح آسیکوداى شرکت گمرک ایران. -
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
ع
-
عامل تکنولوژی
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]
-
عامل سازمان
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]
-
عامل مدیرریت
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]
-
عوامل فردی
مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]
غ
-
غذایى
تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]
-
فناوری
شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
-
فناوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا)
بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]
-
فناورى اطلاعات
ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]
-
فناورى اطلاعات
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]
-
فناور ىهاى اطلاعات و ارتباطات
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
ق
-
قابلیت
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
-
قابلیت فناوری اطلاعات
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]
-
قصد استفاده از تلفن همراه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
-
قصد رفتاری
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
ک
-
کدگذاری کالا
عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایرانکد) توسط شرکتها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]
-
کیفیت در خدمات
ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]
-
کیفیت سیستم آموزشی
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]
گ
-
گردشگر
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
-
گردشگرى
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
-
گردشگرى الکترونیکى
فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]
-
گسترش عملکرد کیفیت (FAHP) مدل کانو
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]
م
-
ماتریس ساختار طراحى
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
-
مدیریت پویای طیف
بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]
-
مدیریت دانش
بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]
-
مدیریت ریسک طرح کلان فناورى اطلاعات
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
-
مدیریت زنجیره ى تأمین -
تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]
-
مدل ارزیابی
مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستمهای سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]
-
مدل پذیرش فناوری
مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]
-
مدل پذیرش فناورى
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]
-
مدلهای ارزیابی آمادگی الکترونیکی در سطح ملی وسازمانی
مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمانها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
-
مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
-
مراقبت سلامت
روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]
-
مشتری
بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]
-
مقاومت
بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روشهای داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]
-
منفعت درک شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]
-
موفقیت پیادهسازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]
ن
-
نرم افزارهای متن باز
شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]
و
-
وابستگى ریسکها
روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]
-
ویژگی هاى شغلى
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
ه
-
هنجارهای ذهنی
شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]
-
هوش تجاری
مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستمهای سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]
-
یادگیرى الکترونیکى
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]