مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آمادگی الکترونیکی بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]

  • آمادگی الکترونیکی سازمانی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • آموزش ضمن خدمت عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]

ا

  • اتوماسیون اداری تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]

  • اتوماسیون و فناوری اطلاعات تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]

  • اثر بخشی سازمانی تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]

  • ایران بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

  • ایران‌کد عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

  • ارزیابی عملکرد طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]

  • استان فارس تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

  • الگوی پذیرش فناوری (TAM) عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

  • انباشت دانش روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]

  • اینترنت فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

  • اینترنت همراه بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • انتظار اجرا شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

  • انتظار تلاش شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

ب

پ

  • پذیرش فناوری اطلاعات شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

  • پرداخت موبایل بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • پرداخت‏های اینترنتی بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • پشتیبانی تصمیم مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

ت

  • تجارت الکترونیک بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • تجارت الکترونیک تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

  • تجارت الکترونیک مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]

  • تجارت سیار بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

  • تجارت سیار مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]

  • تحلیل پوششى داده ها ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]

  • تحلیل عاملی تاییدی تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]

  • تصمیم گیرى با معیارهاى چند گانه ى فازى ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]

  • تعهد سازمانی بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]

  • تلفن همراه بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 61-74]

چ

  • چابکی سازمان تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]

ح

  • حافظه سازمانی روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]

  • حافظه فردی روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]

د

  • داده کاوی بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • دانشگاه مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

  • درخت تصمیم بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

ر

  • رادیو شناختگر(CR) بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

  • ریسک درک شده شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]

  • رضایت مشتریان اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]

  • رفتار استفاده شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

  • ره نگاشت شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

  • روابط فردی روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]

  • رویکرد فازى روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]

ز

  • زنجیره ى تأمین مواد تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]

س

  • ساختار رفتار استاد مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

  • ساختار رفتار دانشجو مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

  • سادگی کاربرد درک شده عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

  • سازمان تنظیم و مقررات رادیویی بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

  • سروکوال ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]

  • سیستم برنامه ریزی منابع سازمان تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]

  • سیستم پشتیبان تصمیم گیری طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • سیستم گردشگرى فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

  • سیستم‌های اطلاعاتی دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

  • سیستم‏‏های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)–تجمیع برنامه‏های سازمانی (EAI ) –ERP II امکان سنجی شکل‏ گیری سیستم‏‏های اطلاعاتی یکپارچه تحت وبدر سازمان‏های ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 123-142]

  • سیستم‌های سازمانی مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

  • سنجش ریسک روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]

  • سهولت استفاده درک شده شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]

  • سودمندی درک شده شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]

  • سودمندی درک‌شده عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

ش

  • شرکت توانیر بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]

  • شرکت‌های کوچک و متوسط تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

  • شکست دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

ص

  • صنایع غذایی و آشامیدنی تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 123-146]

ط

ع

  • عامل تکنولوژی دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

  • عامل سازمان دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

  • عامل مدیرریت دلایل شکست سیستم‏های اطلاعاتی رایانه‏ ای سازمان‏هاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 29-59]

  • عوامل فردی مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]

غ

  • غذایى تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]

  • فرهنگ سازمانی بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]

  • فرهنگ سازمانی تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]

  • فناوری شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

  • فناوری اطلاعات تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 73-103]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 75-90]

  • فناورى اطلاعات ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]

  • فناورى اطلاعات عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]

  • فناور ىهاى اطلاعات و ارتباطات فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

ق

  • قابلیت تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]

  • قابلیت فناوری اطلاعات تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر چابکی کسب وکار [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-24]

  • قصد استفاده از تلفن همراه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]

  • قصد رفتاری شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

ک

  • کدگذاری کالا عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 25-51]

  • کیفیت در خدمات ارزیابى عملکرد صنایع فناورى اطلاعات با استفاده از (IT) رویکرد ترکیبى سروکوال، تحلیل پوششى داده ها و تصمیم گیرى چند معیاره ی فازى؛ مورد مطالعه: شرکت همکاران سیستم [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-46]

  • کیفیت سیستم آموزشی مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

گ

  • گردشگر فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

  • گردشگرى فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

  • گردشگرى الکترونیکى فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 139-164]

  • گسترش عملکرد کیفیت (FAHP) مدل کانو اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 131-156]

م

  • ماتریس ساختار طراحى روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]

  • مدیریت پویای طیف بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 53-71]

  • مدیریت دانش بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 25-35]

  • مدیریت ریسک طرح کلان فناورى اطلاعات روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]

  • مدیریت زنجیره ى تأمین - تعیین و اولوی تبندى موانع اجراىRFID در مدیریت زنجیر هى تأمین (مورد کاوى صنعت مواد غذایى( ( [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 71-98]

  • مدل ارزیابی مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

  • مدل پذیرش فناوری مدلی برای تبیین تأثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه (TAM) با استفاده از مدل پذیرش فناوری [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-64]

  • مدل پذیرش فناورى عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]

  • مدلهای ارزیابی آمادگی الکترونیکی در سطح ملی وسازمانی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]

  • مدل های تصمیم گیری چند شاخصه طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • مراقبت سلامت روابط فردی، انباشت دانش و عملکرد خدمات مراقبت سلامت [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 113-129]

  • مشتری بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • مقاومت بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 147-162]

  • منفعت درک شده شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 65-86]

  • موفقیت پیادهسازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان تأثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 88-111]

ن

  • نرم افزارهای متن باز شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-28]

و

  • وابستگى ریسکها روشى براى سنجش ریسک هاى طرح هاى کلان فناورى اطلاعات با رویکرد فازى [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 47-69]

  • ویژگی هاى شغلى طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه ى موردی در بانک توسعه ى صادرات ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

ه

  • هنجارهای ذهنی شناسایی و رتب هبندی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات (پژوهشى در صنایع فولاد کشور) [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 99-137]

  • هوش تجاری مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 105-121]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 91-121]

  • یادگیرى الکترونیکى عوامل مؤثر بر پذیرش سیستمهاى آموزش الکترونیکى مبتن ىبر وب در آموزش ضمن خدمت [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 165-188]

login