مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آمادگی سازمانی استقرار سیستم ERP ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]

  • آنتروپی شانون مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]

  • آوای سازمانی ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]

ا

  • ادراک از حضور فیزیکی سرپرست رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]

  • اعتماد نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]

  • اعتماد سازمانی نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]

  • الگوریتم یادگیری پایین به بالا رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]

  • انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]

ب

  • بانک تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]

  • بانک ملت ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]

  • بیمارستان‌های شهر بندر عباس شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]

  • بهره‌وری دانش تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]

پ

  • پدیده های استثنایی رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]

  • پروژه‌های فناوری اطلاعات بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]

  • پزشکی از راه دور نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]

ت

  • تاپسیس فازی عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]

  • تحلیل سلسله مراتبی اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی گروهی عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]

  • ترس از مجازات رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]

  • تسهیم دانش نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]

  • توانمندی فناورانه رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]

  • تئوری استثنائات رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]

  • تئوری اطلاعات رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]

ج

  • جامعه مجازی برند الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]

  • جبران خدمات اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

خ

  • خدمات ارزش افزوده عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]

  • خدمات اینترنتی اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

  • خرید آنلاین ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]

د

  • داده‌کاوی رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]

ر

  • رشد اخلاقی کلبرگ اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]

  • رضایت از خدمات الکترونیک ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]

  • رنامه‌ریزی منابع سازمان به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

  • روش به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

  • روش فراترکیب مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]

س

  • سازمان‌ 2 عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]

  • سازمان‌های تولیدی تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]

  • سامانه‌های اطلاعاتی انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]

  • سرمایه اجتماعی تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]

  • سرمایه انسانی تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]

  • سرمایه سازمانی تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]

  • سرمایه فکری تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره‌ وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]

  • سیستم مدیریت فرایند کسب وکار عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]

  • سیستم‌های هوشمند کسب‌و‌کار شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]

  • سلامت الکترونیک نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]

  • سلامت همراه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]

  • سنجش رضایت الکترونیک ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]

  • سنجش عوامل ریسک بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]

ش

  • شبیه سازی مونت کارلو بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]

  • شناسایی ریسک بکارگیری شبیه‌سازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]

ع

  • عملیات مدیریت زنجیره تأمین تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]

  • عملکرد مالی تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]

  • عوامل حیاتی موفقیت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]

  • عوامل سازمانی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]

  • عوامل فناورانه درون سازمانی و برون سازمانی عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]

  • عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت فرایند کسب وکار عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای (ANP) انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای و دیمتل شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت سیستم‌های هوشمند کسب‌ و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستان‌های شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]

ک

  • کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]

  • کارکنان بندر عباس اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]

  • کپلند رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]

  • کسب و کار الکترونیک عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]

  • کسب و کارهای الکترونیکی کوچک و متوسط عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]

  • کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه رتبه‌بندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]

  • کنترل سازمانی رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]

گ

  • گسترش عملکرد کیفیت به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

م

  • متخصصین فناوری اطلاعات اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]

  • متدولوژی انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]

  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]

  • مدیریت دانش عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]

  • مدیریت دانش نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]

  • مدیریت دانش تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]

  • مدیریت فرایند کسب و کار عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]

  • مدل 7S مکینزی ارزیابی آمادگی استقرار سامانه‌های برنامه‌‌ریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]

  • مدل RECOVSAT اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

  • مدل یابی.   تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]

  • مدل سازی معادلات ساختاری عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]

  • مدل کسب و کار عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]

  • مدل معادلات ساختاری الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]

  • مرکز رشد مجازی مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]

  • مزیت رقابتی تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]

  • مشارکت عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]

  • مشارکت مشتری الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]

  • مشهد اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

ن

  • نارسایی خدمات اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]

  • نگاشت مفاهیم مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب ‌وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]

و

  • وب 2 عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویت‌بندی آن‌ها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]

  • وب 2.0 الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]

  • وقت گذرانی اینترنتی رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]

ه

  • هبری تحول‌آفرین‌ ارزیابی نقش رهبری تحول‌آفرین‌ در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطه‌ای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]

  • هم‌راستایی تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]

  • هم‌راستایی فناوری اطلاعات تأثیرهم ‌راستایی فناوری اطلاعات در کسب ‌وکار سازمان‌های تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]

login