مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات (IMS) - نمایه کلیدواژه ها
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اعضای مشورتی هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
نمایه کلیدواژه ها
دوره 4 (1394)
آ
ا
ب
پ
ت
ث
ج
چ
ح
خ
د
ذ
ر
ز
ژ
س
ش
ص
ض
ط
ظ
ع
غ
ف
ق
ک
گ
ل
م
ن
و
ه
ی
آ
آزمایشگاه تصمیم گیری و ارزیابی آزمون (دیمتل) فازی. مقدمه؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148
آمادگی الکترونیکی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89
ا
ابزارهای هوش کسبوکار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64
اپراتورهای تلفن همراه؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28
اثربخشی تیم های مجازی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19
احساس خودمختاری؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 51-70
احساس مؤثر بودن؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 51-70
ارزیابی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96
ایزو 9126؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
استراتژی صنفی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170
استراتژی مدیریت دانش؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50
استراتژیهای سازمان؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
اعتبارسنجی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21
اعتماد؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19
افسردگی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141
امنیت اطلاعات؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176
انتقالپذیری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
انزوای اجتماعی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141
انسجام سیاستی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33
ب
بازیهای آنلاین؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42
بازیهای رایانهای؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141
بانکداری الکترونیک؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145
برنامه فناوری اطلاعات؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
بلوغ؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96
بیمه؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64
بورس اوراق بهادار تهران؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61
پ
پذیرش نوآوری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28
پسوریازیس؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150
ت
تجارت الکترونیک؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89
تحلیل سلسلهمراتب فازی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176
تسهیم دانش؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19
تشخیص بیماری پسوریازیس؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150
تشخیص بیماریهای گروه اریتماتواسکوآموس؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150
تصمیمگیری سرمایهگذاران؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61
تلفن همراه؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141
تیم های مجازی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 1-19
تولید خلاق؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170
تولید دانش. دبیر همایش؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114
ث
ج
چ
چالش؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116
ح
حکمرانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33
خ
د
دادهکاوی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21
دانش مشتری؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42
دلفی فازی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148
ذ
ر
رضایت مشتری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28
روش حداقل مربعات جزئی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170
ز
ژ
س
ساختار سازمانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
سازمانهای برتر؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64
سامانه اطلاعاتی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176
سرمایه انسانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
سیستم پشتیبان تصمیمگیری؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150
سیستم خبره مبتنی بر دانش؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 117-150
سیستم مدیریت اطلاعات؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114
سیستم مدیریت همایش؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114
سیستم های اطلاعاتی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148
سیستم های اطلاعات مدیریت؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 125-148
ش
شبکههای اجتماعی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 115-141
شبکههای عصبی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21
شرکتهای صنعتی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21
ص
صنعت بانکداری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64
صنعت دارویی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89
ض
ط
ظ
ع
عملیاتی بودن؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
عملکرد مالی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 1-21
عوامل درونسازمانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 147-176
غ
غیرخطی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116
ف
فرایندهای خلق دانش نوناکا؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95
فرصت؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116
فناوری اطلاعات؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64
فناوری اطلاعات؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170
فناوری اطلاعات؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
فناوری اطلاعات سبز؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116
فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 1-33
فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95
ق
قابلاستفاده بودن؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
قابلیت اطمینان؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
قابلیت نگهداری؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
ک
کارایی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
کارایی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 149-170
کسبوکار؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 65-96
کسبوکار؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
کیفیت؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 1-28
کیفیت خدمات فناوری اطلاعات؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 97-124
کیفیت خرید الکترونیکی سهام؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61
گ
ل
م
مارپیچ دانش؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50
متدولوژی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50
مدیریت الکترونیک منابع انسانی؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64
مدیریت دانش؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 21-42
مدیریت دانش؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 23-50
مدیریت محتوا؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 91-114
مدل ارزیابی؛ دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 29-64
مدلسازی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 97-116
مدلسازی ساختاری تفسیری؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 65-89
مدل معادلات ساختاری؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 35-61
مزیت رقابتی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
موانع سازمانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145
موانع فنّاورانه؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145
موانع مدیریتی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145
موانع هزینهای؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 123-145
ن
نوآوری در فرایند؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95
نوآوری در محصول؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95
و
وبسایت؛ دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 43-64
ویژگی اطلاعات؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
ویژگیهای سازمانی؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
ه
همسویی استراتژیک؛ دوره 4، شماره 16، 1394، صفحه 89-121
ی
یادگیری جمعی؛ دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 71-95