آ
-
آراس خاکستری
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]
-
آلودگی
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
-
آنالیز محتوا
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
-
آنالیز و تحلیل
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]
ا
-
ابتکار فردی
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
-
ارزیابی
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
ارزیابی آمادگی سازمان
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]
-
ارزشگذاری
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
ارزش مشتری
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]
-
استراتژی
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]
-
استفاده آسیب زا از اینترنت
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
-
اشتراکگذاری اطلاعات
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراکگذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]
-
اعتماد
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
-
اعتماد چندوجهی
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
-
افسردگی
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
انتخابات ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
-
انتخاب نرمافزار
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]
-
اینترنت
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
-
اینترنت
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
انتروپی جریان
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
-
اینستاگرام
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
ب
-
باتنت
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
-
بازار سرمایه
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
-
بانکداری الکترونیک
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
-
بانکداری الکترونیکی
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
-
بانکداری الکترونیکی ایران
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
-
بانکداری اینترنتی
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
-
برنامهریزی راهبردی
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]
-
برنامهریزی منابع سازمان
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]
-
بهرهبرداری فناوری اطلاعات
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
-
بورس و اوراق بهادار تهران
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
پ
-
پیاده سازی
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]
-
پالایش همکارانه
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
ت
-
تجزیهوتحلیل
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
تلفن همراه
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
تلگرام
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
تمایل به ادامه استفاده
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]
-
توانمند سازها
اولویتبندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمانهای خدماتی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]
-
توییتر
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
چ
-
چابکی
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
ح
-
حملات انکارسرویستوزیعشده
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
خ
-
خدمات الکترونیکی
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
خود اثربخشی
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
-
خوشهبندی
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]
-
خوشهبندی
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
د
-
دادههای تلفیقی
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
-
دانشجویان
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
-
دیریت اطلاعات
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراکگذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]
-
درخت تصمیم
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]
-
درک سهولت استفاده
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
-
درک سودمندی
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
درک مفید بودن
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
-
دیماتل فازی
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
-
دیماتل فازی (F-DEMATEL)
اولویتبندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمانهای خدماتی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]
ر
-
رایانش ابری
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
رشد
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
-
رضایت
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]
-
روش معادلات ساختاری
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]
-
رویگردانی مشتریان
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
ز
-
زیرساختهای فناوری اطلاعات
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
-
زنجیره تأمین
مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراکگذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]
-
زنجیره تأمین چابک
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]
-
زنجیره تامین سبز
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
س
-
ساختار سازمانی
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]
-
سازمانهای دولتی.
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
-
سازمانهای غیرانتفاعی.
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
-
سیستم خبره
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
-
سیستمهای اطلاعات فروش
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]
-
سیستمهای توصیهگر
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
-
سوآرا
انتخاب سیستم برنامهریزی منابع سازمان با بهرهگیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]
ش
-
شاخصهای روان نگاری
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
-
شبکه عصبی
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]
-
شبکههای اجتماعی
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]
-
شبکههای اجتماعی
آنالیز محتوای کمپینهای انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالاتمتحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]
-
شبکههای بیزین
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
-
شرکت زیرساخت
اولویتبندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمانهای خدماتی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]
-
شرکتهای نرمافزاری
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
ط
-
طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]
ظ
-
ظرفیت جذب دانش
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]
ع
-
عملکرد سازمانی
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]
-
عوامل کلیدی موفقیت و شکست
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]
ف
-
فرایندهای مدیریت دانش
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]
-
فرهنگسازمانی
عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]
-
فناوری اطلاعات
اولویتبندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمانهای خدماتی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]
-
فناوری اطلاعات
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
ق
-
قابلیت فناوری اطلاعات
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
-
قابلیتهای فناوری اطلاعات
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]
-
قصد استفاده
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
-
قیمتگذاری
مدل ارزشگذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]
ک
-
کیفیت زندگی
نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]
گ
-
گرندد تئوری
طراحی مدل قابلیتهای فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]
ل
-
لینکداین
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]
م
-
متنکاوی
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]
-
محیطزیست
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگیهای زیستمحیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]
-
مدیریت
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]
-
مدیریت دانش
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]
-
مدیریت دانش
تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]
-
مدیریت روابط با مشتری ـ بازار گرایی ـ فرآیندهای یادگیری سازمانی ـ کیفیت داده ـ عملکرد
تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 123-146]
-
مدل RFM
طبقهبندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آنها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]
-
مدل آر.اف.ام
پیشبینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]
-
مدل اعتماد
ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]
-
مدل پذیرش تکنولوژی
مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]
-
مدل پذیرش فناوری
تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]
-
مدل تخمینگر پایه
تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستمهای توصیهگر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]
-
مدل دسته بندی
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]
-
معیارهای کلی
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]
-
معماری سازمانی
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]
-
مقیاسبندی فازی
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]
-
مقالات علمی
تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متنکاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]
-
منابع انسانی
چالشها و موانع اجرای طرحهای جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]
-
منطقه آزاد ماکو
نقش میانجیگری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]
-
موانع پذیرش
موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]
و
-
وجهه ادراکشده
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
ه
-
همسویی راهبردی
رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکتهای نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]
-
هنجارهای ذهنی
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]
ی
-
یادگیری سازمانی
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]