مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آراس خاکستری انتخاب سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان با بهره‌گیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]

  • آلودگی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگی‌های زیست‌محیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]

  • آنالیز محتوا آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]

  • آنالیز و تحلیل تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متن‌کاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]

ا

  • ابتکار فردی تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

  • ارزیابی مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]

  • ارزیابی آمادگی سازمان مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]

  • ارزش‌گذاری مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]

  • ارزش مشتری پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]

  • استراتژی عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]

  • استفاده آسیب زا از اینترنت نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]

  • اشتراک‌گذاری اطلاعات مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]

  • اعتماد ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]

  • اعتماد چندوجهی تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]

  • افسردگی نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

  • انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]

  • انتخاب نرم‌افزار انتخاب سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان با بهره‌گیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]

  • اینترنت نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]

  • اینترنت نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

  • انتروپی جریان تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]

  • اینستاگرام نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

ب

  • باتنت تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]

  • بازار سرمایه اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]

  • بانکداری الکترونیک مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]

  • بانکداری الکترونیکی ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]

  • بانکداری الکترونیکی ایران ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]

  • بانکداری اینترنتی تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

  • برنامه‌ریزی راهبردی چالش‌ها و موانع اجرای طرح‌های جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]

  • برنامه‌ریزی منابع سازمان انتخاب سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان با بهره‌گیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]

  • بهره‌برداری فناوری اطلاعات طراحی مدل قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]

  • بورس و اوراق بهادار تهران اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]

پ

  • پیاده سازی مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]

  • پالایش همکارانه تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]

ت

  • تجزیه‌وتحلیل تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]

  • تلفن همراه نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

  • تلگرام نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

  • تمایل به ادامه استفاده عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]

  • توانمند سازها اولویت‌بندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌های خدماتی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]

  • توییتر آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]

چ

  • چابکی رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]

ح

خ

  • خدمات الکترونیکی مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]

  • خود اثربخشی تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

  • خوشه‌بندی پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]

  • خوشه‌بندی طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]

د

  • داده‌های تلفیقی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگی‌های زیست‌محیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]

  • دانشجویان نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]

  • دیریت اطلاعات مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]

  • درخت تصمیم پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]

  • درک سهولت استفاده مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]

  • درک سودمندی تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]

  • درک مفید بودن مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]

  • دیماتل فازی موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]

  • دیماتل فازی (F-DEMATEL) اولویت‌بندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌های خدماتی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]

ر

  • رایانش ابری تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]

  • رشد اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]

  • رضایت عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]

  • روش معادلات ساختاری تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]

  • رویگردانی مشتریان طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]

ز

  • زیرساخت‌های فناوری اطلاعات طراحی مدل قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]

  • زنجیره تأمین مطالعه نقش مدیریت اطلاعات و به اشتراک‌گذاری آن در زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 103-120]

  • زنجیره تأمین چابک تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]

  • زنجیره تامین سبز موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]

س

  • ساختار سازمانی عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]

  • سازمان‌های دولتی.  طراحی مدل قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]

  • سازمان‌های غیرانتفاعی.   مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]

  • سیستم خبره تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]

  • سیستم‌های اطلاعات فروش عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]

  • سیستم‌های توصیه‌گر تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]

  • سوآرا انتخاب سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان با بهره‌گیری از روش تلفیقی سوآرا و آراس خاکستری [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 73-103]

ش

  • شاخص‌های روان‌ نگاری طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]

  • شبکه عصبی پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]

  • شبکه‌های اجتماعی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]

  • شبکه‌های اجتماعی آنالیز محتوای کمپین‌های انتخاباتی 2016 ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا در توییتر [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 121-156]

  • شبکه‌های بیزین تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]

  • شرکت زیرساخت اولویت‌بندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌های خدماتی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]

  • شرکت‏های نرم‎افزاری رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]

ط

ظ

  • ظرفیت جذب دانش تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]

ع

  • عملکرد سازمانی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]

  • عوامل کلیدی موفقیت و شکست مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]

ف

  • فرایندهای مدیریت دانش تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]

  • فرهنگ‌سازمانی عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 51-72]

  • فناوری اطلاعات اولویت‌بندی توانمند سازهای فناوری اطلاعات در سازمان‌های خدماتی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 169-193]

  • فناوری اطلاعات رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 1-28]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگی‌های زیست‌محیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]

ق

  • قابلیت فناوری اطلاعات طراحی مدل قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]

  • قابلیت‌های فناوری اطلاعات تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]

  • قصد استفاده تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

  • قیمت‌گذاری مدل ارزش‌گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 41-76]

ک

  • کیفیت زندگی نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 125-145]

گ

  • گرندد تئوری طراحی مدل قابلیت‌های فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 5-40]

ل

  • لینکداین عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 147-182]

م

  • متن‌کاوی تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متن‌کاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]

  • محیط‌زیست تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آلودگی‌های زیست‌محیطی در کشورهای D8 [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 77-102]

  • مدیریت چالش‌ها و موانع اجرای طرح‌های جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]

  • مدیریت دانش مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 29-62]

  • مدیریت دانش تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر چابکی زنجیره تأمین [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 25-50]

  • مدیریت روابط با مشتری ـ بازار گرایی ـ فرآیندهای یادگیری سازمانی ـ کیفیت داده ـ عملکرد تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 123-146]

  • مدل RFM طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 157-182]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]

  • مدل آر.اف.ام پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 93-121]

  • مدل اعتماد ارائه مدل اعتماد برای بانکداری الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 183-207]

  • مدل پذیرش تکنولوژی مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 53-74]

  • مدل پذیرش فناوری تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 105-124]

  • مدل تخمین‌گر پایه تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 29-52]

  • مدل دسته بندی تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متن‌کاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]

  • معیارهای کلی تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متن‌کاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]

  • معماری سازمانی چالش‌ها و موانع اجرای طرح‌های جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]

  • مقیاس‌بندی فازی تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 63-92]

  • مقالات علمی تحلیل محتوایی مقالات علمی با استفاده از متن‌کاوی [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 137-167]

  • منابع انسانی چالش‌ها و موانع اجرای طرح‌های جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 105-136]

  • منطقه آزاد ماکو نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان [دوره 5، شماره 20، 1396، صفحه 209-235]

  • موانع پذیرش موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 147-179]

و

  • وجهه ادراک‌شده تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

ه

  • همسویی راهبردی رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری [دوره 5، شماره 19، 1396، صفحه 75-103]

  • هنجارهای ذهنی تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک [دوره 5، شماره 18، 1396، صفحه 1-24]

ی

  • یادگیری سازمانی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 17، 1396، صفحه 1-27]

login