مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعه‌کارآفرینی دیجیتال

ملیکا فرد؛ محمدرضا کاباران زاد قدیم؛ جلال حقیقت منفرد

دوره 9، شماره 35 ، خرداد 1400، ، صفحه 99-128

https://doi.org/10.22054/IMS.2021.55801.1829

چکیده
  تقویت نقش شرکت‌های کوچک و متوسط در عصر اقتصاد دیجیتال و توسعه کارآفرینی دیجیتال در آن‌ها با اهمیت است، چراکه این شرکت‌ها به‌ویژه اگر دانش‌بنیان باشند، منابع مهم درآمد، اشتغال و درنهایت نیروی محرکه تأثیرگذار بر توسعه اقتصادی شناخته می‌شوند. بر این اساس هدف پژوهش، ارائه مدلی برای توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان ...  بیشتر