مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401، ، صفحه 167-200

https://doi.org/10.22054/ims.2022.63158.2041

چکیده
  ارائه اطلاعات ارزشمند در قالب محتوای جذاب و تعامل با مشتریان مهم ترین عناصر بازاریابی محتوا می باشد که از مقدمات ایجاد درگیری است. مهم ترین مسئله در موفقیت بازاریابی محتوا، پاسخ درست به این سئوال است که چه عواملی موجب درگیر شدن مخاطب با محتوا خواهد شد. با وجود پژوهش های بسیاری که در زمینه شناسایی ابعاد درگیری و عوامل انگیزاننده مخاطبان ...  بیشتر

طراحی مدل جامع کاربردپذیری وب‌سایت بانکداری اینترنتی

آزاد شیبانی؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمدصالح ترکستانی

دوره 9، شماره 36 ، شهریور 1400، ، صفحه 113-157

https://doi.org/10.22054/ims.2021.57536.1878

چکیده
  امروزه به لطف پیشرفت‌های روزافزون فناوری در صنعت بانکداری و تغییرات بوجود آمده در انتظارات مشتریان بانک‌ها به‌خصوص تمایل به حذف مراجعات غیرضروریِ حضوری و نیاز به دریافت خدمات 24 ساعته بانکی، درگاه‌های مجازی به‌ویژه وب‌سایت‌های بانکداری اینترنتی مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به اعتقاد بسیاری از متخصصان موفقیت وب‌سایت‌ها با ...  بیشتر